İzmir Kent Expo'ya evsahipliği yapacak
Yazar: Güncel Haberler
İZFAŞ, 1 - 4 Kasım 2012 tarihleri arasında Kent Expo - Şehircilik ve Kent İhtiyaçları Fuarı düzenleyecek. İlk kez düzenlenecek fuarda yerel yöneticilerle yerel yönetimlere hizmet ve ürün sunan kuruluşlar bir araya gelecek. Şehircilik teknolojileri sektörlerindeki yenilikler, uygulamalar ve beklentilere uygun çözümler Kent Expo Fuarı ile sunulacak.
Belediyelerin ihtiyaç duyduğu ürün ve hizmetlerin sergileneceği fuarda; belediye araçları, taşıma sistemleri, arıtma ekipmanları, kent mobilyaları, park-bahçe düzenlemesi ekipmanları, aydınlatma, spor tesisi ve donanımları, belediye demirbaş ve tüketim malzemeleri, bahçe ve süs bitkileri peyzaj ve donatıları ve ekipmanları, altyapı, su, gaz, yol malzeme ve ekipmanları, sağlık, kültür sanat, güvenlik, yangın,iş sağlığı ve güvenliği sistemleri, elektrik-elektronik, bilgisayar, otomasyon yazılım, belediyeler, belediye birlikleri yer alacak. İzmir Uluslararası Fuar Alanı 2 Nolu Holde düzenlenen fuar, profesyonel alıcıya yönelik olacak.
Kasım ve Aralık ayında yine yoğun günler yaşayacaklarını belirten İZFAŞ Genel Müdürü Vekili Mehmet Şakir Örs, İZFAŞ fuarları arasında bu yıl ilk defa organize edeceğimiz ve gelecekte çok daha büyüyeceğini öngördüğümüz Kent Expo - Şehircilik ve Kent İhtiyaçları Fuarına ev sahipliği yapacağız dedi. Örs, sözlerini şöyle sürdürdü:
Belediyelerimizin gereksinim duydukları ürün ve hizmetlere ulaşmalarına Kent Expo aracılığıyla katkı koymayı hedefledik. Buna ek olarak kent hayatımızda ihtiyaç duyduğumuz her şey bu fuarın konusu olacak. İzmirin çağdaş yerel yönetim anlayışının Türkiye için model olduğunu düşünüyoruz. Bu fuarda yerel yöneticiler ile yerel yönetimlere hizmet ve ürün sunan kuruluşları buluşturarak, kentlerin daha çağdaş nasıl hizmet alabileceğine yönelik bir buluşma gerçekleştireceğiz. 1 - 4 Kasım 2012 tarihlerinde gerçekleştireceğimiz Kent Expo Fuarına ilgili sektörleri ve yerel yönetimleri bekliyoruz.
Profesyonel ve son tüketiceye açık olacak Kent Expo Fuarının giriş ücreti 5 TL olarak belirlendi.