Fadıllıoğlu: Korkan şirket kazanamaz
Yazar: Güncel Haberler
7. GiriÅŸimcilik Haftası kapsamında Ege Ãœniversitesi Ä°ktisadi ve Ä°dari Bilimler Fakültesi’ne konuk olan Koç Grubu Paro Genel Müdürü TuÄŸrul FadıllıoÄŸlu giriÅŸimcilik ve lider özellikleri konusunda üniversite öğrencilerine önemli ipuçları verdi. ESÄ°AD’ın katkılarıyla düzenlenen toplantıda, TuÄŸrul FadıllıoÄŸlu bir giriÅŸimcilik hikayesi olan ‘Paro’ programının içeriÄŸi ve baÅŸarısını katılımcılara anlattı. GiriÅŸimcilik ve sistem yapısı hakkında bilgiler veren FadıllıoÄŸlu “EÄŸer yeni bir ÅŸey yapmayı düşünüyorsanız yenilgiyi göze almanız gerekiyor ve gerekli durumlarda esnek olabilmeli, gereken durumlarda inatçı olabilmelisiniz” dedi. Deneme cesaretine deÄŸinen FadıllıoÄŸlu “Öncelikle deneme cesareti liderde olmalıdır ki kiÅŸiler cesaretlendirilebilsin ve denemekten korkarsanız ÅŸirket ileriye gidemez” diye konuÅŸtu. Paro programı hakkında bilgi veren FadıllıoÄŸlu, “Farklı sektörlerden ÅŸirketleri içeren, üye tüketicilere ve üye ÅŸirketlere ekstra kazandırmayı hedefleyen müşteri sadakatı programıdır. Paro programının temeli her müşteriye verilen akıllı kart ile belirli müşteri profilleri oluÅŸturup kiÅŸiyi ilgili ÅŸirketler ile buluÅŸturmaktır. Ayrıca programın bir diÄŸer özelliÄŸi akıllı kart ile yapılan alışveriÅŸlerde kazanılan paro puan ile müşterinin kampanyalardan yararlanmasını saÄŸlamaktır. Ä°lk defa 2002 yılında iÅŸlem gören paro bugün 16.4 Milyon üyeye ulaÅŸtı. Paropuan ÅŸu anda dakikada 116 YTL kazandırıyor” dedi. (Ege Ajans)