Google ve Ege Ä°hracatçı Birlikleri’nden KOBÄ°’ler için iÅŸbirliÄŸi
Yazar: Güncel Haberler
![Google ve Ege Ä°hracatçı Birlikleri’nden KOBÄ°’ler için iÅŸbirliÄŸi](https://kentyasam.com.tr/wp/wp-content/uploads/images/2008/20080917095015.jpg)
Dünyanın lider arama motoru Google ve Ege Ä°hracatçılar BirliÄŸi, Türkiye'de KOBÄ°'lerin interneti etkin bir pazarlama kanalı olarak kullanmalarını desteklemek üzere bir iÅŸbirliÄŸi baÅŸlattı. Google Türkiye ve Ege Ä°hracatçılar BirliÄŸi’nin iÅŸbirliÄŸi kapsamında, Ege Ä°hracatçılar BirliÄŸi genel merkezinde düzenlenen ücretsiz eÄŸitim toplantısında, ‘online’ dünyanın KOBÄ°’lere sunduÄŸu fırsatlar ve internet reklamcılığını etkin kullanma yöntemleri paylaşıldı. Google Türkiye ve Ege Ä°hracatçılar BirliÄŸi’nin iÅŸbirliÄŸiyle ilgili Ege Ä°hracatçılar BirliÄŸi BaÅŸkanı Mustafa TürkmenoÄŸlu yaptığı açıklamada; küresel rekabetin arttığı bir ortamda Ege Ä°hracatçı Birlikleri olarak hizmetlerinin önemli bir bölümünü internet ortamına taşıdıklarını bu sayede üyelerine daha seri ve daha az maliyetle ulaÅŸtıklarını söyledi. Her iÅŸin temelinde iki önemli baÅŸlığın üretim ve pazarlama olduÄŸunu belirten TürkmenoÄŸlu, “Ä°ÅŸin pazarlama tarafında orta – uzun vadeli hedeflerimize ulaÅŸmamız için yapmamız gereken daha çok ÅŸey var. Bu nedenle, bugün dünyanın en çok kullanılan arama motoru Google ile iÅŸbirliÄŸinde üyelerimize yönelik yeni bir hizmetin baÅŸlangıcındayız. Firmalarımızın uluslar arası tanıtım çalışmalarının etkinliÄŸini ve verimliliÄŸini internet reklamcılığı aracılığıyla destekleme amacıyla “Ä°nternet’te Tanıtım Destek Programı” çalışmasını baÅŸlatıyoruz. Program kapsamında internet reklamcılığı ile firmalarımızın hedef müşteri kitlelerine doÄŸru ÅŸekilde, doÄŸru bölgede, düşük reklam bütçesiyle en uygun koÅŸullarda ulaÅŸmalarının saÄŸlanacağına inanıyorum” diye konuÅŸtu. Google Türkiye Pazarlama Direktörü Mustafa İçil ise; ‘Google Türkiye olarak hedeflerimizden biri de Türkiye ekonomisi için büyük önem taşıyan KOBÄ°’lerin online dünyanın sunduÄŸu fırsatlardan etkin olarak yararlanmalarını saÄŸlamaktır. KOBÄ°’ler online pazarlama faaliyetlerine yatırım yaparak yeni müşterilere eriÅŸebilir, maliyetlerini kontrol edebilir ve bu sayede iÅŸlerini büyütebilirler. Bu çalışmanın ülkemizdeki diÄŸer KOBÄ° örgütlerine de örnek teÅŸkil etmesini diliyoruz” dedi.